17. helmikuuta 2014

Flabbergasted. Kiitos!

Mietin pitkään mikä sana kuvaisi nyt tunnetilaani. Flabbergasted. Ällikällä lyöty. Se se on.

Olen aivan ihmeissäni, tohkeissani ja hämilläni kaikista niistä ihanista kommenteista joita olen saanut edellisen postaukseni jälkeen täällä ja Facebookissa. Olen kulkenut täällä typerä kestohymy kasvoillani, sillä olen vaan ollut niin iloinen. Iso kiitos kaikille jotka olette ottaneet aikaa lukeaksenne postaukseni ja vieläpä kommentoidaksenne. Upeaa, mahtavaa ja mitä vielä.

Tästä voimaantuneena uskallan ehkä nyt lähteä tavoittelemaan sitä unelmaani, ja voisinkin joskus pidellä käsissäni teosta jonka minä olen kuvittanut. Huhhuh, ajatuskin saa hihityttämään.

Ei ole suurempaa onnea ihmiselle kuin että hän voi,
tohtii ja tahtoo toteuttaa niin perinpohjaisesti kuin
suinkin kaikkia oman olentonsa syvyyksissä piileviä
mahdollisuuksia.
Eino Leino, HS 14.2.1915

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti